Uygulamayı silmeye bir türlü elim gitmiyor. Hamilelikte her gün girdim güzel bilgiler edindim. Çok şükür ki riskli gebeliğin sonunda bebeğime kavuştum. 9 ay bir kuş gibi bebeğimi bekledim. Ama değdi o her şeye değermiş. Burada anne olmak isteyen herkese Allah bu duyguyu nasip etsin. Hamile olan kız kardeşlerime de Allah sağlıcakla kucaklarına almayı nasip etsin. Sezeryan doğum yaptım evet kolay değil ama bebeğinizi kucağınıza aldığınız an her şey bitiyor. Bebeğim kuvöze alındı iki gün oldu çıkalı. Lohusalık psikolojisi çok çok farklı. Bir an da hayatın değişiyor afallıyorsun inşallah bu süreci de güzel atlatırım. Allah herkesin yardımcısı olsun, kolaylık versin. Bebeğim memeyi tutmadı bunu okuyanlar dua ederse çok mutlu olurum ❤️ biberona alışsın istemiyorum. Biz çok güçlüyüz kızlar, anne olunca bunu anladım…