Kızlar merhaba ben 13 haftalık hamileyim doktoruma kontrole gittiğimde doktorum perinatolojiye yönlendirdi randevu alıcam bide devlet hastanesinde olan bir doktordu fazla bilgi vermedi sadece buraya randevu al git dedi neden olabilir giden varsa söyleyebilir mi Ben ilk defa gideceğim de orada ne yapıyorlar ne işlem yapıyorlar bilgisi olan yazsın lütfen. Ben daha önce düşük yaptığım için olabilir mi?