Bsrmva
Iyy nefret ediyorum isim konusunda kötü yorum yapanlar. Saygı duymayı bilemediler gittiler. Soğutuyolar. Ne istiyosan onu koy. Elin değil seninin seçtiğin isim olsun. Ben de öyle bi hata yapıyodum. Dora dan soğudum at gibi,erkek gibi, şu gibi falan dediler. Ela ya karar verdik. Sonra hiç ısınamadım. Koymak için koymuş olduk gibi geldi. Dora koyalım dedim eşime. Dora koycaz. Sen de manipüle edilmeye izin verme sakın. Beğenmiyolarsa seslenmesinler çocuğuna. Saygısızlık yapmasınlar. İstediğin isim içinde kalmasın. Onlar kendi çocuğuna istediklerini koyabilirler.