busealtun Ağrıdan duramıyorum mecbur kanal tedavisi yapılacak fakat bebek için endişeleniyorum daha önce yaptıran oldu mu herhangi bir sorun yaşadınız mı bebek vs
nesrinsnmz busealtun doktorun izin veriyorsa yaptırabilirsin ileri haftalarda isen ben 30 haftalıkken doktorumun izni ile hem kanal hem dolgu yaptırdım
busealtun nesrinsnmz her hangi bir sorun olmadı değil mi bebekte vs? Ben 14 haftalığım 16.haftanda yaptır dedi doktor
nesrinsnmz busealtun hayır hiç bi sorun olmadı ikinci tiremestirde yaptırabilirsin ilk haftalar önerilmiyor
ebrudinc Doktor izni ile 2.trimester da yaptırılıyor. İnan ben çok ağrı çektim resmen boş yere eziyet ve ben 18.haftamda yaptırdım çok şükür hiçbir sorunum olmadı doktor yönlendirmesiyle merak etme bir sorun olmaz inşallah