pembeortakoy ben 14.haftadayken yaşadım bi akşam damla damla şeklinde ve kırmızı 3 4 saat sürdü. Doktor kanama alanı görmedi, bebek de gayet iyiydi kalp atışlarını dinledi. Plasentanın yer değiştirmesinden kaynaklı olabileceğini tahmin etti, ertesi gün ve sonrasında kanama tekrarlamadığı için progestana başlamadım. Kısa süreli olup kanama alanı gibi bir şey yoksa plasenta da aklınızda bulunsun, erken haftalarda plasenta tam yerleşmemiş oluyormuş. Güvendiğiniz bir doktorunuz olsun ve çok zor biliyorum stres yapmamak ama bebeğinize güvenin.🧚🏼♀️ Umarım sağlıklı bir gebelik geçirirsiniz 🥰