Kızlar merhaba 32.haftadayım ben haftalardır Plesentam ön aşağıda ve bebekte makat gelişti bugün kontrolde bebek baş aşağı dönmüş doktorum normal doğurmak istiyorsan yaptırabilirim Plesenta kalın normal doğumda kanama yapar dedi korktum ben de sağlıklı olan olsun bana fark etmez dedim iki hafta sonra konuşalım dedi bu şekilde doğum yapan oldu mu kanama çok mu oluyor acaba 🥺