Kızlar ben tam 33 haftalıkken hastaneye gittim halsizlikten falan rahim ağzıma baktılar yumuşama var bir parmak açıklık var denildi ama sancım falan yoktu şükür suyun falan da iyi geliştirici iğne yaptılar iki gün hastanede yattım şuan 33.4 oldu rahimde yumuşama yaşayan falan varmı neden olur bebeğim dururmu karnımda