_Medine Anneler bakabilirmi burun aspiratörü hangisini kullanıyorsunuz ilk anneligim bı bilgim yok almadigim nerdeyse bi o kaldı araştıriyorum ama sizede sormak istedim hangisi kullanışlı
MorKelebek54 _Medine wee baby nin ki var bizde. Memnunum ben 🌸 otribebenin de var bu arada. O da guzel
yarensl _Medine valla bebek mağazasından sıradan bi markanın burun aspiratörünü aldım önce onunla temizliyorum kalanlarıda tel toka ile alıyorum 🥹😀
MorKelebek54 _Medine hazneli mi derken yani onun iki yurlusu var. Biri sarzli olmasi lazim ya da pilli. Dugmedine basince cekmeye basliyo. Digeri de manual bi ucunu agzima koyup kendim cekiyorum
yarensl _Medine bende cahilim ilk bebeğim tabiki işe yarıyor aspiratör güzel çekiyo ama burnunda hala kalanlar oluyo onuda tel toka ile nazikçe alıyorum