İlk defa 90 kiloyu gördüm. Ayaklarım özellikle topuklarim iç kısmı ezilmiş zedelenmiş. Şişiyor ve acıyor. Doktora gittim ezilmiş çok ayakta kalmışsın diyor bunyemi kaldıramıyorum. Ayaklarım şişti ağrıyor. Volteren krem verdi doktor sürüyorum buz tutuyorum ama geçmiyor.1 haftatadir böyle özellikle sabahları asla basamıyorum 😔 napicam daha yolun yarısındayım 😔