kocak2126 benim akşam nişanım geldi acile gittim açıklık sancı yok sancılar olunca gel dediler. Eve geldim gece sancılarım başladı ama evde çekmek istedim öğlene kadar evde çektim sancıyı 10 dakikada bire düstü,14.30 da yatışım yapıldı hastanede 22.00 da oğlumu aldım kucagıma