Arkadaşlar merhabaa. 29+4 deyim. Bugüne kadar toplam 15 kilo almışım bugün tartıldım. Hamileliğimi öğrendiğimde ilk zamanlarda sanırım psikolojik olarak çok yedim ve 16 haftalıkken 10 kilo aldım. 69 ile hamile kalmıştım. 4ncü ayımda 79u görüp biraz dikkat etmem gerektiğini idrak edebilmiştim sonunda 😂 aradan 3 ay geçti ve aylık 1 buçuk kilo almışım. Şuan 84 kiloyum. Doğuma 2 ay kaldı. Hedefim 86,88 kilo ile doğuma girmek. Sizce bu mümkünmü? Bu süreçten geçen hamile arkadaşlarımda son ay nasıl ilerledi onu merak ediyorum.