Kızlar 3 ay önce doğum yaptım düzenli emziriyorum bebeğimi . Düzenli adet oldum doğumdan sonra ama bu ay adetim gecikti 5 gün . Dün test yaptım negatif çıktı ama bir gün sonra baktım bu şekilde hafif çift çizgi var. Ondan önce de erken gebelik testi yaptım 3 gün geçince ikisi de negatif çıkmıştı ama bu niye böyle beklediği için mi sizce .