Bugün vajinal ve normal ultrasonda kalp atışına baktık makineye 6+3 görünüyor gün 6 milim dedi ama kalp atışını duyamadık haftaya yeniden bakalım dedi her şey normal görünüyor bu boyutta normalde görünmesi gerekirdi dedi ama sonrasında biraz olumsuz konuştu ne düşüneceğimi bilemedim siz ne zaman duymuştunuz ya da benzer bir durum yaşadınız mı?