smyyy95 kızlar biliyorum çok erken zamanda yaptım dpo 7 bugün ama kasık ağrım çok bende şüphelendim sizce var mı yoksa ben mi görmek istediğim için görüyorum
nevinbulyaman Dpo 9 da ilk days doktors lâ yapmıştım böyle siliktı sonrada güvenilir değil dediler komşum freely verdi oda böyle silik çıktı dediler oda yalancı pozitif veriyor kan verdim 6.9 ile öğrendim bebek varsa illaki gösteriyor bence
smyyy95 nevinbulyaman ayy inşallah ya yarın tekrar yapıcam inşallah daha belli olur peki canım kuruma yapar mı bu test
smyyy95 gunesdamla inşallah canım Allah razı olsun geçen ay 3 tane test yalancı pozitif verdi inşallah buda öyle değildir
Aysel461 smyyy95 yalancı pozitif derken silik gölge mı yoksa baya kırmızı pembe çızgı mı ben freely ile 5 tane test net kırmızı cıktı
smyyy95 Ftmn123- ben genelde 30 günde bazen 32 günde bir olurum hatta geçen ay 3 gün gecikti o yüzde bu ay yumutlamam da geç oldu