Eses sürekli ağrı yapmıyor bazen sert vurunca yada yatarken frlan yapıyo yinede her ihtimale karşı doktoruna danış canım benm 30 bitecek hatta dönmüşmü diyede sordum yok dönmemiş daha erken zaten dedi ama kimisinki dönebiliyor baskı yapıyor malum birde bu dönem cok kilo almaya başlıyor onun baskısı da var ihmali elden bırakmamak lazım riskin var derse dinlenmen gerekir yoksa yürüyüşe başla doğumun kolaylaşır der zaten