efnanmoms ase_957 20 ci haftadııyım benim bile belim kasıklarım agrıyor adet olcak gibi doktor normal dedi dün sordum😁
YarenRoza ase_957 az once geldim doktordan. Benim de sol kasıkta cok agri wardi. idrar yolu enfeksiyonu dedi bana.
efnanmoms ase_957 oluyo cok normal ayalarını sıcak tut cok etkisi var benimde bazen cok agrıyor bide ayaklarım ısınmıyor bu hamilelik sürecinde sürekli soguk alıyorum daha kötü oluyom dikkat et yani kanaman olmadıgı taktirde sorun teşkil etmiyor
efnanmoms ase_957 Genelde erkekte ayaklar soguk olur derler benim ilkş kızdı kızmda olmadı hiç bu erkek hala. Ayaklarım ısınmıyor ve ayagıfa geçtim ayak bileğin dahi acık kalsa direk agrı yapıyo
ase_957 YarenRoza gecmıs olsun normalde benimde bu kadar agrım yoktu adet donemım acaba ondan mi dıye düşünüyorum
YarenRoza ase_957 teşekkür ederim. Belki ondandır ya da bebeğin büyüyor kendine yer acıyordur. Ama baktınız çok agriniz war bi doktora görünun. Geçmiş olsun