
Arkadaşlar doktor 16 haftamdan beri erkek diyor dün 20 haftaya girdim yine erkek dedi bu resmi verdi ama önüme sürekli 6 aya kadar erkek bildik kız cıktı vs bacak arasında organı kordon bağıyla karışıyormuş sürekli bunlar cıkımca kafam karıştı tahmini olan organımı kordonmu sizde bişey dermisin lütfen