Benim ilk gebeliğimde söylemişlerdi bunu öok üzülüp ağlamıştım hatta, daha sonra özelde ki doktoruma bildirdiğimde bana bunun çok normal olduğunu idrar biriktirdiğini muhtemelen en geç doğumdan sonra ilk çişiyle normale döneceğini söylemişti. Çok rahatlamıştım sizde korkmayın geçici birşey inşallah