Bebeğimin kalbinde parlaklık var 20 haftada öğrendim perinatoloji doktoruna gittim Fetal Eko çekilecek dediler 30 haftalık gittim bağırsağında şişme var hafif dedi doktor ve parlaklık da hala duruyor benim gibi böyle durumu yaşayan var mı ve şu an 31+3 Günlüğüm