Bu ay hsg çektirmiştim. Hsg sonrası da ovulasyon testleri ile takip ettim ama hiç pik görmedim. Bu ay olmadı diye kesin gözüyle bakarken dün test yaptım çıkmadı bugün yaptım silik gördüm. 9 buçukta sağlık ocağında kan verdim ama sağlık ocağında ne zaman çıkıyor sonuçlar bilen var mıı?