Kızlar 39+2 oldum sabah aaat 8 de belimden rahmime sancılar girdi çıktı ama sadece girip çıkıyordu ara ara evde hareketler yaptım duşlar aldım hurma yedim bol bol ada çayı içtim hala çok sakin ve dayanılabilirken nişanım geldikten sonra çam sakuraya geldim açılmamın 10 cm olduğunu önlük bile giymeden doğuma alındım hemen doğurdum kızımı kucağıma aldım ebe doğurttu adı beyzaydı mükemmeldi ilgi alaka sakince sabırlı bir şekilde yaklaştı konuştu doğduktan sonra herşey geçti zaten