betulozcaan1 Kızlar yaklasık bir haftadır bel ağrım var kasığımda batma var ve aşırı uyku isteği+baş ağrısı, dün test yaptım sonra bugpn tekrardan yaptım 1 dakikada ikinci silik çizgi oluştu. 3 ğ de farklı marka sonuçlara bakar mısınız. Sabah kan verdim ama aaksama kadar yerim kendimi 
betulozcaan1 erikarpuz ay gerçekren mi bu fotoğraflar ortalama 2 dakşka içinde çekildi kuruma çizgisi falan değildir dimi
betulozcaan1 ilknur1414 ovülasyon yapmadım adet uygulamasıyla takip ediyordum doğurganlık zamanlarını adetime 5 6 gin kala kasık ağrılaeım basladı 🥹
yarenguzel Var canım bence , bende ilk testimde bu şekilde silik öğrenmiştim . Hayırlısı olsun inşallah