Kızlar bugün 4. Günüm Salı günü transfer oldum transfer olduğum akşam başladı boğaz ağrısı gribe çevirdi göz burun akıyor neyse ki ateşim yok doktorum hapşırabilrisin öksürebilirsin kendini tutma dedi ıhlamur içebilirsin dedi inanın moralim çok bozuk bu kadar emek çaba kendimi hep korudum ama bugünleri buldu grip böyle olup pozitif sonuç alanlar bana moral verse ya