Minnakminik anonim211 amin kesinlikle bugün doktor kontrolüm vardı. Doktorum bu ay aşılama yapmayalım yormayalım hormonla dedi, doğal yolla devam edelim bu ay olmazsa önümüzdeki ay devam ederiz dedi.