Rabia3853 Kacinci ayda baslatti doktorunuz ve ne kullandiniz Oglum 2 aylik baslamamiz gerekiyor denildi
Yazmelegi_ Rabia3853 normal doğan da 4 ayda prematüre de 2 demisti bana da doktor. Ben kızımda bestiron kullanmıştım ama normal erken doğmamışti
3kedili2bebekli Rabia3853 huzursuzluk yapmadı ya yaptıysa da bebelerimin biri kolikti zaten anlamadım kızımda yapmadı ama 1 sene kullandik