Cimcime30 rahim filmi çektirmiştim geçen ay o ay regl oldum işte sonuçları doktoruma götürdüm hiç bir problem yok her değerin çok iyi dedı 4 ay falan hiç bir doktora gtme dedi bıraz akısına bırak dedi rahım filminin etkisini ılk 3 ay içinde göreceksin eger bekledıgımız olmazsa aşılama yaptrcam