beautiful_ oy maşallah yüzün hep gülsün hiç kimse için değmez cnm kendini üzmeye sen çok iyi anlıyorum gerçekten benim eşimde karslı ama benle eşim İkimiz tek ankarada yaşıyorum ailesi karsta kaynanam 9 çocuk doğurmuş ben nasıl doğurdum sen ayda 2 3 kere doktora gidiyorsun felan eşimle aramıza giriyor ama ben çok sivri deliyim hemen lafı sokarım az önce sana sabret deme sebebimde olur böyle şeyler üzülme ben bunların hepsinin üstesinden geldim inşallah sende gelirsin hiç bir yuva dört dörtlük değildir 11 yıl olucak evliyor acı tatlı bu günlere çıktık 3 cü bebegimizi bekliyoruz çok şükür allahtan umudunu kesme su akar yolunu bulur cnm benim 💞