Ben de en başta çok gittim cok gitmek istedim. Benim dahiliyeye de gitmem gerekiyordu tiroidim düşmüyordu o ara çok doktora gittim. Özele de gittiğim için masraf çok oldu, riskli gebelikti mecburen birinin arabayla götürmesi gerekiyordu. Bir gün hastanede bana ters ters cevap verdi. Bi güzel hastanede bağırdım. Riskli gebeyim, keyfimden değil dedim. Taksi çağırayım ya da arabayi ver ufak ufak ben sürer giderim dedim hiçbirini kabul etmedin. Ne yapayım istiyorsun falan diye bağırdım. Bu arada çalışıyorum eve ekonomik olarak katkıda da bulunuyorum. Ondan sonra korkudan bir sey diyemedi. Bazen bağırmak lazim, kavga lazim.