nesliily doktorlara pek güvenmeyin derim ilk gebeliğim de erken doğum yaparak kaybettim bebeğimi o da “bebek için bir sorun yok” demişti özel devlet fark etmiyor sürekli hasta görmekten seriye bağlamışlar bizim ne yaşadığımız onlar için önemli değil gerekirse progestan istirahat veya Serklaj gerekebilir ben Serklaj oldum ve yatıyorum doğuma kadar keşke ilk gebeliğimde bilseydim bunları ama tecrübe böyle ediniyor insan Rabbim acil şifalar versin hepimize inşallah 🌸🌸🌸