Deleted33000 hd_d ayyyy yerim ben o uykucuyu ya nasılsa profilden poz vermiş annesine iyimimiş peki benim paşam
hd_d sevimlipandahii Ayyy evettt yolunda çok şükür doktora sordum bir sıkıntı var mı diye oda yok bir şey görmedim dedi oylelikle eve geldm şükür iyi paşamm🥹🫶
hd_d kartanesi___ Ayyy evettt balımm gördümm çok şükür gayet iyi doktor da bir sorun görmedim dedi geldim eve hahah pek uykuucu tatlı yedim de girdim beyfendi uyaaadı net bi ultrason alamadik yüzünün