Rmeysa_01 Kızlar dün doğum yaptım çok afedersiniz su gibi kan gidiyor normal mi bu yaşayan var mı Muayene olmamak için doktora söylemiyorum korkudan (Dikişlerim var )
Fatmanur_0416 Rmeysa_01 hayırlı olsun Allah analaı babalı büyütsün inşallah 🥰🤲 haberim yok üstte kalsın
QueenBahar_ Rmeysa_01 canım daha doktora konuş Allah korusun bellki rahmininde kanama vs olabilir ne zman doğum yaptın
gulchill Rmeysa_01 canım normal olmayabilir benim de doğumdan sonra odaya geldiğimde başladı bacaklarımın arasından akıyordu her yer kan oldu rahmim tam kasılmamış
Rmeysa_01 gulchill benim rahim bugün alt tarafta top gibi kas katı kesilmiş ve adet ağrısına benzer bir ağırım var pazartesi kontrole gidecem zaten beklesem birşey olur mu sence hâlâ kanamam çok fazla ama işte arabaya binemiyorum alttan dikişlerim var
Rmeysa_01 gulchill iyi hissedemiyorum bir türlü hem dikişler hem hemoroid hareketlerimi çok kısıtlıyor
Rmeysa_01 gulchill ilk gün tek iki defa muayene etti İkinci gün hiç bakmadılar Kanamanın bi kısmının sebebi hemoroidmiş .
gulchill Rmeysa_01 ciddi oranda kanama olsa şimdiye kadar sürmezdi rahim kaynaklı olanlar anında müdahale edilmezse kan kaybından gidiliyor senin ki daha iyi durumda büyük ihtimal
Rmeysa_01 gulchill hastanede bayıldım kaynanam yeni söyledi ben baygınken kan vermişler şuan daha iyiyim sorun yok elhamdülillah
sarilale123 Rmeysa_01 öyle şey olurmu doktorunuzla konuşun evet kanama fazla oluyor adet kanamasına göre ama su gibide değil
Rmeysa_01 sarilale123 hasta bezi 3 defa değiştirmek zorunda kaldım 2 saat içinde çok kötüydü gerçekten ama geçti elhamdülillah