ozgeckrr 12+3 deyim dün akşamdan beri bogazim ağrıyor başka bi problemim yok çok şükür. Ne iyi gelir ne yapabilirim öneriniz var mı 😔
Mege_Adanisa ozgeckrr yarın 36 haftalık olcam iki gündür bende de başladı mahf oldum son ayda grip nedir ya 😩limonlu su içmeye çalışıyorum umarım işe yarar 😢
hanimhanimcik ozgeckrr bende 1 haftadır hastayım boğazım şiş sabah akşam 1 fincan ıhlamur çayı içiyorum rahatlatıyor. Bol su içmenizi öneririm ve doğal olan boğaz ağrısı pastilleri oluyor onları kullanabilirsiniz günde 2 de ondan alıyorum daha geçmedi ama🥲
busrayalcnn ozgeckrr öncelikle geçmiş olsun bende dünden beri öyleyim maalesef. Ilık su ile gargara yapmanızı tavsiye ederim ama biraz başınızı arkaya doğru tutup ggggg 10-15 saniye kadar
pimpirikliana Ben tuzlu su ile garagara yapıyorum. Ilık limonlu su içiyorum. Ballı sarımsaklı ve limonlu kür yapıp yiyorum biraz iyi geliyor 🤗çok geçmiş olsun 💐