Star5823 benim adetim düzensiz ama neredeyse 1 hafta gecikmiştim pozitif gösterdi sonra kan verdim negatif çıktı insanı yıpratıyor bu süreç 3 aydır bende senin gibiyim 1 senelik evliyim korkuyorum da kalamam diye ama işte benim 3 ü gibi bekliyorum regl ama yaklaşık 2 haftaıdr göğüs hassasiyeti ve regl ağrıları gibi ağrım var ara ara çözemedim ama bu sefer yapmıcam kendime söz verdim 🥹🌸 Allah gönlüne göre versin canım kimsenin kucağını boş bırakmasın 💕