denndennn yoo, açık açık anlatayım. Bize bebeğin beyin sıvısında içine sinmeyen bir şey olduğunu söyledi. Bunu 15 dk bile sürmeyen bir detaylı neticesinde söyledi. “Çok önemli olmayabilir ama içime sinmedi, gerçi bebek beyni gelişir, haftaya tekrar gelin” dedi. Hemen ardından “bir anomali durumunda gebeliğinizi sonlandırmayı düşünür müsünüz” diyerek amniyosentez övdü. Sonra gitmem lazım diyip gitti. Sekreteri, haftaya gelirken yine detaylı ultrason olarak randevu almanız lazım dedi, yani “yine detaylı ücreti alacağız” demeye getirdi. Tavır o kadar rahatsız ediciydi ki içimize sinmeyince başka iyi isim yapmış bir doktora gittik ve adam şaşırdı, anormal hiçbir durum yok, neden öyle demiş acaba diye. Sonra biraz google falan araştırınca, başkalarına da aynı böyle şeyler yaptığını gördük. Ama bize yaşattığı 3 günlük ızdırabı unutamayacağız sanırım.