AhmettSafiye asilsmom Bebeğim yoğun bakım ünitesinde emme duyusu çok az, ememediği için süt gelmiyor.. Birde hafif sarılığı var dediler.. 😞😞😞 Rabbim inşallah en kısa zamanda evimize çıkmaya nasip eder🙏🏻🙏🏻
AhmettSafiye asilsmom Kandaki değerleri yüksek çıktı birde emme kuvveti fazla gelişmemişti o yüzden vermediler. Kültür testi yaptılar sonucunu bekliyoruz çıkıp çıkmayacağı için..