senaninannesi_ Ben sena ismini çok severim anlamı olsun söyleyişi olsun Babası da isminde gül olsun ki öyle seveyim öyle sesleneyim dedi ortak karar Gül Sena olsun dedi aklıma yattı chatcpt den de yorum aldım siz ne düşünüyorsunuz güzel mi ismi 🥹🫀
hariboom senaninannesi_ normalde cift isim sevmem am cidden gülsena güzel tek isim gibi anlamıda hoşş 🌷❤️ saglikla gelsin insallahh
nuriyegcl Yani etrafta duyduğumuz o kadar garip isimden sonra ilac gibi geldi gayet hoş naif geliyor kulağa sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🌸💗
senaninannesi_ nuriyegcl ya evet özellikle cennetin bilmem nesi şeyleri hem ben hem eşim sevmiyoruz ismi gibi olsun gülümüz 🥹
senaninannesi_ hariboom evet bende çift isim sevmiyorum hele ki eşimde hiç sevmez ama o bu fikri verdi ikimizin gönlündeki olsun oda istediği ismi kullanır dedi Çok heyecanlıyım ona sesleneceğim zamanlar için 🥹🫀🫀