Arkadaşlar 17+2′deyim başından beri zaten bulantılardan az yiyordum 12.haftadan sonra düzelir diye beklerken hala yemek yeme isteği yok bazen günü tek öğünle kapatıyorum ki normalde deli gibi yemek yemeyi seven biriyim benim gibi olan var mı? Bebek bu haftalardan sonra beslenemeyecek diye korkuyorum iştah için neler yapmalıyım?