Hllswm Arkadaşlar kabızlık sorunu için doktor magnesie calsie die bi ilaç verdi içince işe yarıyor ama cokta kullanmak istemiyorum hiç bi şekilde tuvalete cıkamıyorum bazen 1haftayı buluyor cok zorlamakta istemiyorum kendimi bişey olacak die bu durumda olanlar bana yardım edin 😞
minnakkuzumm Hllswm ilk 3 ay ben mahvoldum. ilac falanda vermedi doktor. bide her gün aksam üstü karnim balon oluyodu. siskinliginden uyuyamiyodum. ama 3 aydan sonra düzeldi.
Pamukgirl Hllswm canım benimde kabızlık sorunum vardı. Bende bu konuda bi post açmıştım bende 10 haftalığım şuan. Kuru kayısı yiyorum yada hoşafını içiyorum şükür düzeldi bi problemim yok sende dene istersen 😏👍
Series26 Hllswm canım o magnezyum degil mi hiç bi zararı yok bende kullanıyorum aynı sebepten ötürü hatta çok işe yarıyor diyemicem 😂 sende etkiliyse bence kullan doktorun boşuna vermez yani ☺️☺️☺️
Prenssannesiii Hllswm Sabahları aç karnına kuru kayısı yeyip ve üzerine bir bardak ılık su içebilirsin armut yiyebilirsin canım doktorum banada ilaç verdi mecbur kalmadigin sürece içme demişti ekstradan bunları söylemişti bi dene istersen inşallah faydası olur
anapanda12 Hllswm bir yemek kaşığı zeytinyağı içine bi kaç damla limon damlatıp için işe yarar inşaAllah
smls19 Hllswm 4.haftadan beri çekiyorum 10 haftalığız şuan tek belirtim kabızlıktı duphalac kullanıyorum hala geçmiyor hala aynı yani çok zor oluyor ama inşallah atlatırız bugünleri de
MuhtesemAtom Ağızda karanfil somurun mideyi rahatlatiyor kabizliga da cok faydasi var tavsiye ederim.