busra_colak doktor da öyle dedi dinlenmek istiyorum çocuk izin vermiyor ki halletmeye caliscam artık ya çok sağ olun
kedimekim doktor enfeksiyon yok dedi kan bulastigi için yüksek çıkmış olmalı yoksa değerler normal dedi yerde çok oturup kendini kasmisin dedi ondan olmuştur dedi. Yine de progestan yazdı 1 hafta sonra yine kontörlü gel dedi
dika çok sağ olun kanama leke yok şu an dinlenince kesildi. Her WC girdiğimde korkuyorum ama yapacak bir şey yok ya Allah büyüktür