canannurr incıa veya sivenoydu köpük şampuan kullandım çok pratik oluyor temiz içerik bi sıkıntı da yaşamadık deterjanda da the elite home öneririm aynı markanın çamaşır suyu tozunu da öneririm çamaşır suyu diye korkmayın sadece leke çıkarıcı toz içerik yine temiz öyle kıyafette kalıntı bırakan vs bişey değil çok kullandım ben hala kullanıyorum kıyafet lekeleri için baproy, siveno, babys green ve ebebeğindi galiba denedim en verim aldığım elite home oldu pişik kremi floravie natural bir bakın mutlaka hatta o markanın multikremini de kullanıyorum 3,5 yaş oğluma da kendimize de elim kesildiğinde çok kuruduğunda vs çok hızlı toparlıyor yenidoğana da uygun ben etkisi iyi ve içeriği temiz diye ailecek kullanıyorum bunlar dışında losyon bakarsanız mamaaura ve incıa ya bakabilirsiniz bebek yağı oğluma kullandım ama bu sefer almayı düşünmüyorum birkaç doktordan gözenekleri tıkıyor diye duydum zaten oğlumda da az kullanmıştım gerekli görmüyorum şuan aklıma gelenler bunlar merak ettiğiniz başka bişey varsa biliyorsam yardımcı olmaya çalışırım sağlıkla kavuşun 🥰