ilknurakdeniz 3 martta ALLH nasip ederse benim doğum var rabbim inşaALLAH sana da nasip eder bu duyguyu tez zamanda 🤲🏻🌼
ae_ ilknurakdeniz amin inşallah ne olur bizede bol bol dua et ne güzel hayırlısı ile ile evladını kucağına alacaksın Allah’ın izni ile
demom Kaçınca gün embriyorlarınız bide tek mi çift mi transfer olacak Rabbim hepimize evlat sevgisini nasip etsin
08061999 nimesayyay benmde pazatesi 5.gun tek koyuldu 5 gun oldu duramadm test yaptm ama cift cizgi goremedim
ae_ 08061999 biraz bekle Bencede kan daha net sonuç verir erken yapmak psikolojik olarak ta zor canım inşallah mutlu haberini verirsin