Ceren04 37+0 dan selamlar anneler çok az bir süre kaldı heyecan korku mutluluk hepsi bir arada resmen sizde durumlar nasıl ben sabırsızlıkla kızımı bekliyorum dnasipse bayramın 1. Günü diyor doktorum ama kızlar birazdaha sabırsız oluyorlarmış 🩷🥹🙏
tembelkiz Ceren04 başka bir posttaki arkadaşımızın kızı gelmek bilmiyormuş ama çok emin olma süprizli bebitolar 😂
Ceren04 tembelkiz haklısın okumuştum ama çevremde hep bunu söylüyorlar beynime kazıdım resmen erken olacak diye ahahhah😂😂😂
ilknurakdeniz 37+6 3 Mart doğum demişti yarında son kontrolüm var bakalım değişmezse tarih 3 marti bekliyoruz 😇