rumeyyurmom kaö gün gecıkmeyle öğrendınız benim 20 gün adetim gecıktı 5. Gğn gecıkmede kan verdim 0.1 cıktı neyse gelır dedim 10 gün daha gectı bu sefer 2.0 ye cıktı değer 5 gün daha gectı üstünden hala adet olmadım ama 0.1 den 2 ye cıkması beynimi kurcalamıyor değil yani daha öncede kimyasal gecırmıstım aşılama yaptırmıltık o zaman transferden 10 gün sonra 27 yle öğrenmiştim söktürücü yazdırsam mı yazdırmasam mı emin değilim 😢