Gulay01 36. Haftadayım oturduk dan sonra ayaga kalktığımda baldır içlerim tutuluyor ve agrıyor yürüdükçe açılıyor bazen kasıklarımda agrıyor sizde de sürekli bölemi oluyor? Bemde sürekli var her oturuş kalkısta birde gece sagdan sola dönerken karnım kasıklarım baldır her tarafım agrıyor
Mrvaydn18 Gulay01 evet canım hamlamışım gibi ağrıyor. 38 haftalık olduk artık oturup kalkarken bile zırlıyorum desem yeridir.
Yagmur9833 Gulay01 ayni benimde ya ben daha 30+2yim bide bacaklarim ozellikle oyle sizliyor agriyorki uyuyamiyorum agliyorum resmen tum kemiklerim agriyor ayakta durmayi gectm oturmak bile işkence allah yardimcimiz olsun