benzul ilk doğumumda yaşamıştım. Hamileliğimde başlamıştı kaşıntılarım. Karnımdan başlayıp bütün vücuduma yayılmıştı. Kan sonuçlarım temizdi kolestaz değil, doğum yaptıktan sonra azalarak geçer demişti doktorum ama aksine artarak devam etti. Bacaklarımdan irin akıyordu artık çok kötü olmuştum. Cildiye doktorum kadın doğum doktorum hepsi birlikte çok detaylı araştırdılar hiç bir şey bulamamışlardı. İlaç kullanamayacağım için naneli yatıştırıcı bir karışım hazırlatmıştı doktorum. Onu sürüyordum günde 4-5 kere. Doğumdan iki hafta sonra azalmaya başlamıştı. Tamamen iyileşmem iki ayı bulmuştu. İkinci doğumumda yaşamadım bunu çok şükür. Ben çok ağırdım sen bu kadar olmazsın umarım 🙏🏻