vanilya_kokusu_ Çok haklısınız destekçinizden ziyade 2. Çocuk olunca zordur tahmin ediyorum. Yoksa çat pat kahvaltı hazırlayıp akşam yemeklerini de dışarıdan, öyle böyle hallediyorum. En azından ağır kaldırmamaya ve çamaşır makinesi bulaşık makinesi gibi çok eğilmeli işleri biraz eşinizle ya da böle böle yapmaya çalışın. Sık sık yatın Allah’ın izniyle varırsınız o haftalara; dışarıdan bariz hissedilmeyen sancının çok anlamlı olduğu düşünmüyorum