İlk doğumum normal ikinci de öyle ilerliyordu 37.haftada gittim doktora gayet güzel aşağıda dedi çok beklemez 39 u görmez dedi doktorum bugün gittiğimde bebek makat geliş yapmış ters dönmüş doktorlar bile şoktaydı bu haftada böyle bir şey sezaryen dedi başına gelen var mı