Gmzle ben bir yerde okumuştum dondurulmuş meyvelerin vitaminleri daha çok kalıyormuş. Çünkü fabrikalar bahçelerin yakınlarında oluyormuş. Ben hemen hemen hergün yiyorum açıkcası yoğurtlayıp. Yaban mersini ve böğürtlen favorim hatta. Buldukçada buzluğa atıyorum hep.