lux38 inşallah bebeğini sağ salim kucağına alırsın ve senin için de çok kolay ağrısız bir doğum olur ♥️ ben de salı günü doğuma alınacağım, 2. Sezeryanım, aslında şuan 38+6 günlük hamileyim bebeğin kilosu haftasıyla uygunmud ama bebek geç döllenme olmuş olabilir diyerek doğumu erteledi doktor, plasenta daha yaşlanmamış dedi, inşallah doğru bir karardır diye umud ediyorum