aaaaa1864 Merhaba bebeğim ilk ultrasonlardan beri sürekli makat geliş pozisyonunda 24 haftalık şuan zaten sezeryan olucam ama çok hareketli acaba tekmelerden dolayı nişan gelip açılma olur mu erken doğururum diye çok korkuyorum
vanilya_kokusu_ aaaaa1864 yok canım ne olacak ilk gebeligimde başından beri makat gelişi di 42 de doğurdum buda Makat gelişi 35+4 tekmeleri acıtıyor sadece 😂
Pembemiimavimii Birşey olmaz benimde o haftadan beri o şekilde hep bir baskı 38imdeyim ne gelen var ne giden
vanilya_kokusu_ elnrkls yok sezeryan oldum sadece devlet hastanesi sağolsun son ana kadar bekletti beni sancılarım geldi gittim yoksa görürdum kaç gün daha